понедељак, 18. јун 2012.

Polyworld

Moji staaaaari radovi. Rekoše mi da pišem više texta uz slike..ali ja volim da slike govore same za sebe:) Pisaću samo kad želim da nešto objasnim:) A biće toga naravno, ja volim da objašnjavam, upućujem, savetujem:) Tako da ako imate neki deo garderobe za koji niste sigurni uz šta bi mogao da se ukombinuje slobodno pitajte! 
I ja pitam kad nisam sigurna! I mnogo upućeniji od mene pitaju:) Najbolje bi bilo da mi postavite sliku tog komada na tumblr.com i onda mi samo pošaljete link! Prostije ne može biti:)


E sad, što se ova dva seta tiče oba su u street style fazonu..nastavljam, dakle, gde sam stala:)


Prvi je pomalo funky i više girly (za mlađe devojke). I definitivno moj izbor za ovu nedelju. Zašto? Ovakve patike se mogu naći na svakom ćošku! Od brendiranih do kineskih..i apsolutno je svejedno koje preferirate, one svakako izgledaju super! 
Top haljinice se mogu naci na...hm..pa otprilike isto na svakom ćošku, odmah pored patika;)
E tu već vodite računa..ako imate vece poprsje zaobiđite ove haljinice. Kada ih probate vodite računa da nosite brus bez bratela ili probajte bez brusa da biste bile sigurne da haljina ne spada(osim ako nemate dobru krojačicu ili mamu koja to ume da popravi). Ukoliko ipak ne možete da izbegnete nošenje brusa sa bratelama DUKS je tu da vam pomogne:)) Zapravo bez njega ova kombinacija ne bi imala nikakvog smisla! Možda je za nekoga malo smelija ali ako želite da budete zapaženi kao cool devojka, naročito na nekoj žurci na otvorenom, ovo je jedan od mojih predloga:**


P.S. Haljina moze biti i uska u donjem delu ali pod uslovom da imate dobre noge;) Neukus ne tolerišemo!:PP a za boje se snadjite...ljubičasta je moja omiljena! Ako se plasite da ćete izgledati kao papagaj držite se jedne do dve boje koje mogu biti u različitim tonovima.
P.P.S. :) Ono sto ja volim je i ekonomičnost i praktičnost! Sva tri komada možete da kombinujete na mnogo načina sa drugim stvarima tako da se isplati kupiti ih!!!Funky:)


Yumi strapless cotton dress, £21
stylefile.com - Rehall Erin W jacket purple harts, €40
Supra sneaker, $132
Cat jewelry, £6.99
Vintage shades, $4.99


Huh, teško žabu u vodu naterati:) Nije mi trebalo puno podstreka da se raspišem:) Ali, ipak o ovom drugom setu neću. Slika + par reči. Iscepani šorc, jednostavna majčica, Ray-Ban naočare, retro torbica...ulični šik.



True love:)

5 коментара:

  1. Nice set, I really love those "puffed" hair! Ahah kisses and thank you for the comment on my blog! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24. јул 2012. 22:44

    uau ovo je vec profi! bravo lolita!

    ОдговориИзбриши
  3. bas lepo, svaka cast na kombinaciji =)

    ОдговориИзбриши