петак, 21. септембар 2012.

Street 2/3-Obuća

UZALUD SJAJAN OUTFIT, NAKIT I AKSESOAR AKO IMAŠ LOŠ UKUS ZA CIPELE;) NISAM ZLOČESTA SAMO MNOGO PAŽNJE PRIDAJEM OBUĆI:)) AKO SRETNETE NEKOG NA ULICI KO SE ZAGLEDAO U VAŠE CIPELE, TO SAM SIGURNO JA HEHEHE:)
vintage pics ((by &amp;&amp;itsMADDIE!!<3)) USE!
Ne znam kakvo je vaše mišljenje o nošenju čarapica na sandale i cipelice, ali ja se divim smelosti devojaka koje to nose! Rado bih i sama isprobala neku varijantu...ako budem slikaću i okačiću da vidite:)) i opisaću rekacije ljudi:) mada se na iste neću obazirati:)

Shoes

Shoes

Bez obzira da li ste za romantičnu ili neku vintage varijantu izgledaćete slatko, verovatno i neodoljivo suprotnom polu;) ne znam tačno zašto ali oni se oduševljavaju čarapicama!:))) Valjda ih asociraju na nešto nevino,nežno;)Blue Pony
awww Audrey Hepburn wannabe;)Audrey Hepburn Complex
Naravno ukusi su različiti, ne mora se svakom svideti, ali modni dizajneri su bombardovali modne piste ovim "spojem nespojivog" u raznoraznim varijantama, pa sam vam ponudila par suptilnih, koje ne mogu da se mere sa preterivanjem koje se vidja na u vrhu modnih krugova...

Don't copy the style, get the inspiration:**fashion looks
xoxoxoxox


Urban Vogue

Platforme i štikle su definitivno ove godine poprimile grublji oblik. Blok/pravougaona potpetica, pertlice i čitav dijapazon jarkih boja zauzeli su modne piste širom sveta. Kod nas ih uglavnom ima u neon bojama, pa ko voli nek izvoli:)

Let's get out of here, past the atmosphere.
high heels | Tumblr
Haven't you people ever heard of closing the God damn door?
Ovo je nešto drugačija varijanta prethodnih modela, u vidu sandala, meni draža za leto:)
&amp; I'm on, my way to believing you ✝
Da kao što rekoh, neki grublji look koji bi zaista trebao da sačeka jesen. Platforme su više, oštrije. Meni se dopadaju, ali eto čisto da vas obavestim, koliko sam upućena pripadnici muškog pola ih nikako ne "gotive":)) ali ko još njih pita za mišljenje;) hehehe šalim se naravno...ili ne...:))
Untitled
Bodlje, nitne, ekseri? :) Šta je sledeće? Hladno oružje kao aksesoar? :) Ne, zaista ovo jeste jako sexy i urbano i apsolutno podržavam taj stil za izlaske, ali ne dozvolite da romantika i klasika nestanu iz vašeg ormara:***  Da se ja pitam ovo bi odavno izašlo iz mode, ali ne pitam se:) 
Što vise gledam ovu sliku sve su mi više pred očima devojke sa splavova koje ovakvu obuću nose na totalno pogrešan način...huh..sad ću se zaustaviti sa komentarisanjem:)
Fashion Gone rouge
Možda nešto malo udobnije ali i dalje opako;)
Believe In Your Jeans,

heels | Tumblr
Par fotografija za ljubiteljke strmoglavih potpetica:***
Evo malo inspiracije...uz trenerku ili baggy-pantalone( to mu dodju one sa spuštenim turom što podsećaju na dimije, mislim da kod nas nemaju poseban naziv) :)
U can't touch this
Uz suknju ispod kolena! Ne mora uvek usko i kratko:)
Life inside the music box ain't easy.


miley cyrus | Tumblr







Ne zaboravite da su ovog leta neon i pastelne boje apsolutni hit! Svaka boja koja vas podseća na neki slatkiš učiniće da i sebi i drugima budete neodoljive:***Everything I loveRestart This Vintage Heart ♥
So happy I could die ♫♪♫
Shoes
Ne komentarišem...šta ovde ima da se kaže osim diiivnoooo prediiiivnooo:) njam
CliqNlook : ultralinx: Superman heels?Young and restless.
Već vrlo poznata forma cipele ali u cvetnom dezenu. Iako cvetne cipele deluju komplikovane za kombinovanje, pokazaću vam kako se to radi bez greške:)) Nastavite da pratite postove:***
Shoes
Dezen koji je do pre neku godinu bio sinonim za kič, sada je in! Dizajneri nemaju šta novo da izmisle pa samo improvizuju:) Dakle leopard print je in narocito u jarkim ili jos bolje u neon bojama!
Tumblr
Slatko&udobno
cvetne oxfordke
xoxoxox

katelyn♥maria's
Klasicne oxfordke
i dalje u modi ali polako nas napuštaju:) 

La Princesse Endormie



Cvetne cipele i cvetna suknja? Čik ako smes:)) Dizajneri kazu-samo napred!:) Ja podrzavam:) Street stil je tvoj stil! Izrazi sebe kroz odeću! Ne budi kopija! Ne budi "uniformisana"!beautiful, flowers, oxford, shoes
Cvetno i šareno, Dr. Martens u saradnji sa Liberty London stvorili su predivnu kolekciju "Wild Nature" 2012, u kojoj mogu da uživaju i oni koji su ranije iz nekog razloga izbegavali "martinke";)
Love for Air Wair!!!
The cherry blossom girl (47) Clipped By Grace Rosa
xxxSWEETxxx
I Loved You Forever
What I find on Roxy's Tumblr..
Meni lično su cool svi koji nose "starke" i duboko verujem da one neće nikad izaći iz mode.
Sad sam "guglovala" komentare ljudi iz različitih zemalja na pitanje da li su i dalje "in".
Slatko sam se nasmejala odgovoru sa kojim cu se maximalno složiti - "ti sigurno živis u pećini kad ne znaš da su starke kultne kao džins i da nikad neće izaći iz mode" funny funny funny:)
Obećavam posvetiću im poseban post:***
best friends | Tumblr
Blow Bigger Bubbles- Converse
"Vans" ili voliš ili mrziš...no, bez obzira na to, čini mi se da će i "vansice" postati kultna patika, ako ni zbog čega drugog onda zbog zanimljivih dezena i udobnosti:))
Možete kupiti čisto bele i sami ih išarati i eto ličnog pečata za vaš street style;)
Shoes
I za kraj..ja sam neko ko se do poda klanja udobnosti tako da vas molim ako vidite ovako nešto platneno, udobno, ne-kinesko i slatko...javite mi:)))
Friday nights are always the same in this town.
P.S. Razmak izmedju fotografija je veliki jer svaka od njih ima okvir koji ja za sada ne mogu da uklonim. Nadam se da cu naći rešenje za to i da imate razumevanja za početnika;)

Нема коментара:

Постави коментар