субота, 22. септембар 2012.

Street 3/3 -Frizure


I na kraju kad ste završili sa odevanjem još da namestite neku laganu i neobaveznu frizuru kao sto je pundjica i..voila!:**
you're my cup of tea

UBACITE MAŠNICU U KOSU, NEKU TRAKU, ŠNALU...
Cute Hair

PUNDJICA JE SPAS KAD VAM KOSA NIJE SUPER-ČISTA:)
baby blue | Tumblr
 IZGLEDAJTE NEŽNO...

UVEK MOŽETE POGLEDATI NA YOU TUBE-u KAKVIH PREDLOGA IMA ZA VAŠU DUŽINU KOSE, PITATI VAŠEG FRIZERA ZA SAVET ILI AKO BAŠ NEMATE KUD, PITAJTE MENE:) JA ĆU VAM PROSLEDITI NEKI DOBAR VIDEO KLIP:))

you never know until you try ♥
TRAKE I MARAME SE MOGU VEZATI NA 101 NAČIN I UVEK ĆETE IZGLEDATI DRUGACIJE.. SAMI ODABERITE DEZEN, BOJU, VELIČINU I ŠTA GOD IZABRALE NEĆETE POGREŠITI:) I PROMISE:*
Sacramento Street



OVO JE MOJA OMILJENA RETRO FRIZURA ČIJI SAM FAZON PRAVLJENJA VIDELA BAŠ NA YOU-TUBE-u!! 
Haircare
 NEŠTO MALO KOMPLIKOVANIJE-PLETENICE I RIBLJE KOSTI

NAPOMENA: JA NE BIH ČESTO DAVALA NOVAC FRIZERU ZA NEKE JEDNOSTAVNIJE PLETENICE ILI RIBLJE KOSTI, VEĆ BIH RADIJE NAUČILA SAMA ILI ZAMOLILA DRUGARICU DA MI POMOGNE...JEDNOM KAD SE NAUČI NEKA OSNOVNA TEHNIKA POSLE SE MOŽE IMPROVIZOVATI U RAZLIČITIM VARIJANTAMA, NARAVNO UZ MALO VEŽBE...ILI MALO VIŠE:))
love, save the empty.
I NE ZABORAVITE ŠTO NEOBAVEZNIJE TO BOLJE:) NE TREBA DA IZGLEDA KAO DA STE SE MNOGO TRUDILE OKO TOGA;)
Tendenze tagli capelli e acconciature 2011 - Margherita.net
xxROMANTIKA JE UVEK U MODIxx
♔ Love and Fairy Tales

SLOBODNO BUDITE DRUGAČIJE!


Life inside the music box ain't easy.
ZA OVAKVU PLETENICU MOŽEŠ ZAMOLITI FRIZERA NAKON ŠTO TE ISFENIRA, NJEMU/NJOJ JE TO POSAO OD 2 MINUTA:*** AKO NEĆE DA TI IZADJE U SUSRET MENJAJ GA;)
(DANAS SAM BAS REŠENA DA DAJEM  MIŠLJENJE O SVEMU HEHE)
bang bang bang this time i win


                                      P.S. OVO ZNAM DA NAPRAVIM;) AHAM
You are the best thing, thats ever been Mine(:


MOZDA JE NEKIMA JOŠ TOPLO ZA PLETENU KAPICU ALI NE BRINITE NEĆE SKORO IZAĆI IZ MODE:)
..JA IH OBOZAVAM...

FuckYeah-Hair



APSOLUTNI HIT OVE GODINE!!! "HVATAČ SNOVA" U KOSI, NA BLUZI, OKO VRATA, OKO STRUKA...
vas happenin´ whoresBohemian
I ZA KRAJ OSTAJEM DA PATIM ZA OVOM PRELEPOM BOEMSKOM FRIZUROM...AHH..
ETO NADAM SE DA SAM VAM BILA OD POMOĆI:**
SLOBODNO DAJTE KOMENTARE, PREDLOGE, PITANJA:***

Нема коментара:

Постави коментар