петак, 21. септембар 2012.

Street style-dok vam ne dosadi, part 1



Ma ne može da dosadi, šalila sam se:) Baš zbog toga što se ne ponavlja i što je pun osobenosti, detalja, stava! Različit je od osobe do osobe kao što rekoh..iako ima nekih komada koji ga čine "uličnim", neobaveznim, "jutros mi je ovo bilo pri ruci" stilom..detalji su ono što ga čini tvojim i samo tvojim fazonom! I zato evo gomiiile detalja koji mogu da vas inspirišu...da, puno sličica, malo teksta:)
here we gooo:)
Milan Fashion Week Fall 2012 Street Style
Upečatljive male torbice sa neobicnim printom (clutches-nemaju prevod na srpski), pismo torbe i puno nakita!...Da biste imale nakit uz različite odevne kombinacije moja preporuka je da ne trošite puno novca na isti, jer danas bižuterija izgleda toliko dobro da može da zameni skupoceni nakit!
Restart This Vintage Heart ♥
Frenč manikir je odaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavno izašao iz mode, nokti vam mogu izgledati prefinjeno i sredjeno i bez njega! Budite malo maštovitije:***Nail polish
Purpleemoon
Beat the Chill Street Style New York Fall 2012
Fashion Gone rouge
Jarke boje, neon boje, retro torbice, animal print, košulje u svim mogućim varijantama! To je in ovog leta! (bilo...dalje u textu stoji objašnjenje o tome zašto je post sastavljen 22. juna a publikovan tek danas)
Primetila sam da devojke koje srećem na ulicama poprilicno prate trendove što me jako raduje...nadam se da više nikad neću videti uniformu " kratka braon jaknica s krznom, go pupak, i farke uvučene u čizme do kolena u istoj braon nijansi" To je no-no!:))

if there is something

Pošto sam primetila da mnogo ljudi ne razlikuje jarke boje od neonskih boja tome ću posvetiti poseban post..Ovu "pink sliku" sam morala da postavim da bih uvela jos jedan trend kod nas a to je "too matchy" odnosno previše uskladjeno..iako ste do sad nadam se naučile da više nije in upariti torbu i obuću, upariti ceo outfit u jednoj boji je vrlo smelo i trendy! Bila to neka jaka boja ili jednostavno bela...
Street Style
Color my life with the chaos of trouble;
Ako je ono "pinkičasto" bilo previše uskladjeno po boji, ovde imamo neku vrstu druge krajnosti-apsolutna neuskladjenost printova i boja! Opet zahteva odredjenu dozu smelosti, ali to i jeste poenta jer mi ovde i pricamo o "uličnom stilu", o kome već znate nešto ako ste pročitali prethodne postove:**


Inače ja ciljano postavljam slike ne samo da bi pratile temu već i zato što mogu da vam kažem gde možete da pronadjete nešto slično ili čak isto kao na ovim slikama:) Omogućila sam vam da od sada komentarišete postove i to anonimno;) pa možemo da se družimo malo bolje:))
Must Have ZARA Gold Sequin Clutch.
Fashion Gone rouge
"Narukvice prijateljstva"...bar su se tako zvale u "moje vreme" ;) izgleda da su opet popularne medju tinejdžerkama...Zašto da ne, napravite i poklonite svojoj drugarici jednu:**** sigurna sam da će biti jako srećna:)
Bracelet
live it up.
Bez obzira na to da li volite da budete upadljive sa previše nakita i neobičnim detaljima kao sto je ova mašna, ili preferirate minimalizam , ne zaboravite da detalj uvek, ali uvek odaje nešto o vama, pa ga stoga birajte u skladu sa vašom ličnošću:** 
i budite lepe i negovane...ako niste pozitivne i nasmejane džaba vam najskuplji i najlepši aksesoar na svetu!
 P.S. Doterujte se za sebe ne za druge!




Last years wishes are this years apologies.
"Charming" narukvice i ogromno prstenje su in ali ne idu zajedno:* A sad neka slike malo govore za sebe:)) nadjite inspiraciju:)
Concrete Jungle
Hey Little Rich Girl !
jones

Upečatljiva ogrlica ili šal/marama oko vrata mogu dati savršen pečat vašem autfitu i učiniti da budete primećeni čak i ako nosite vrlo svedenu kombinaciju!
OSTAVITE UTISAK STILIZOVANE DEVOJKE!
Beyond Megapixels
icons by karissa

Color my life with the chaos of trouble;
Born & Raised In A Summer Haze
Tumblr
Fashion Icon by Erin. (:Awwww obozavam kad je bluza-majica samo spreda uvučena, naročito kad se vidi neki tanak lep kaišić. Moram to da isprobam:) 
6irly6irl
Tumblr
Beautiful SentimentŠorcevi, iscepani, izbledeli, obojeni vasom rukom ako ste bile kreativne, ovog leta su bili pravi hit, ali pošto ja kasnim sa postovima, nastojaću da u nekom od narednih postova pokazem kako se mogu iskoristiti za jesen. Kad sam vec zakasnila da objavim ovaj post, neću ga menjati, neka ostane u duhu leta, a meni sledi popravni;) ne zamerite, uzivala sam u čarima leta:)
Tumblr
Fashion is my virtue
you'll be the star in somebody else's sky.
Fashion Gallery
Filled with anger and hatred, born as a pessimist.Slojevito oblačenje...neki pak preteruju s istim do te mere da izgledaju "neprilagođeno":)
Bojim se da bih zvučala previše grubo ili čak uvredila neke ljude kad bih napisala neku drugu reč:) S druge strane, ima onih koji se boje da će tako izgledati punije ili "četvrtasto":) Ali i za to postoji rešenje:) Naredne dve fotografije neka vam posluze samo kao smernica. Bilo da zelite da postignete dečački look, ili štreberski, ili mozda indie, neka vam za "donji deo" outfita posluzi šorc, ili nogavice koje se suzavaju.
 
Ako imate pitanja u vezi sa postom ili vašim odevanjem, slobodno me kontaktirajte, da nadjemo neko rešenje:*
fashion eaters: Changes made, changes felt
Just Add Sugar
 
 
 
 

 
 
I za kraj Polka dots i moje izvinjenje što nisam ovo ranije objavila, ili što sad nisam izmenila ali obećavam nadoknadiću;) Osam je ujutru, nisam spavala, otišla sam:))) stay true to yourself:***
Style-icious Sunday POLKA DOTS

2 коментара: